Pörröcon järjestetään Helsingissä, Suvilahden Tiivistämöllä, la 21.1.2023!

Luvassa on mielenkiintoinen ja toiminnantäyteinen tapahtumapäivä kaikille eläintarinoiden ystäville ja fursuittaajille! Ohjelmassa muunmuassa eläintarinoihin liittyvää luento-ohjelmaa, fursuit-tanssikilpailu, avajaiset ja päättäjäiset kera viihdyttävän shown, pajoja, pelejä ja muuta mukavaa! Tapahtumassa on myös eläintaidepainotteinen taidekuja ja yritysten myyntipöytiä, mahdollisesti myös pörrökirppis.

Tapahtuma on ikärajaton. Lippujen hinta ennakkoon alkaen 10 euroa, ovelta 20e.

Conitea ja nettisivut julkaistaan piakkoin. Haut ohjelmapitäjäksi, taidekujalle ja vänkäreiksi alkavat syksymmällä. Yritysmyyntipaikoista ja sponsoroinnista kiinnostuneet voivat jo nyt olla yhteydessä tapahtuman pääjärjestäjänä toimivaan Raezlaan sähköpostitse affaokami(at)hotmail.com - myyntipaikat alkaen 50e/pöytä. Yhteistyöstä kiinnostuneet yhteisöt voivat myös ottaa yhteyttä samaa reittiä.

Pörröconista kiinnostuneiden kannattaa ottaa Revontulen sosiaalinen media seurantaan. Tapahtumalle on jo luotu oma Facebook-sivu.

Pörröconin Discord-kanava on avoin kaikille, jotka haluavat esittää ehdotuksia tapahtuman suhteen tai seurata sen etenemistä. Tapahtumalle on myös luotu ketju Furboardiin.

Scuti

Pörröconin maskottina toimii turkoosi tähtikettu Scuti, joka on samalla myös Pörröconia järjestävän Eläintarinakerho Pörrön (avoin Revontulen jäsenille) maskotti. Hän on Revontulen päämaskotti Auroran pikkuveli ja hänen nimensä viittaa Kilven tähdistön päätähteen. Tästä johtuen Scuti-kettu kantaa pientä kilpeä mukanaan. Auroran tavoin Scuti on yhdistyksen varapuheenjohtaja Jonna Hännisen suunnittelema.